Légrugó tehergépjárművekhez nagy választékban kapható nálunk!

A légrugós rendszert gépek, személygépkocsik és buszok használják. A buszokon használt rendszer egy kompresszorból, egy levegőellátó tartályból, szintező szelepekből, visszacsapó szelepekből, fújtatókból és az összekötő csövekből áll. Alapvetően a légrugós fújtató egy légoszlop, amely egy gumi- és szövettartályba van zárva, és úgy néz ki, mint egy autógumi, vagy két vagy három gumiabroncs egymásra rakva.

Légrugó tehergépjárművekhez nagy választékban vár mindenkit az aruhaz.intermotor.hu weboldalon, ezért itt a helye nálunk ha ön is légrugót keres kedvezményes áron. A visszacsapó szelepek további levegőt engednek a légbevezető tartályból a fújtatóba, hogy megtartsák a jármű magasságát, amikor a terhelés megnő, és a szintező szelepek a felesleges levegőt kiszellőztetik a fújtatóból, amikor a jármű a kirakodás miatt felemelkedik. A jármű így rögzített magasságban marad terheléstől függetlenül. Noha a légrugó normál terhelés esetén rugalmas, fokozottan merevebbé válik, ha megnövelt terhelés alatt összenyomódik. Néhány luxusautón az 1950-es évek végén vezették be a légrugózást, de több modellév után már nem használták őket. A közelmúltban új szintező rendszereket fejlesztettek ki a személygépkocsik számára, beleértve a levegőben állítható hátsó lengéscsillapítókat is; néhány légrugós rendszer légkompresszor nélkül működik.

A légrugókat csaknem egy évszázada használják a nehéz tehergépjárművek felfüggesztési rendszereiben, ahol a jármű fékrendszereihez szükséges sűrített levegő előnyeinek kihasználásával tudtak hasznot nyújtani. A légrugók kétszeres előnyt nyújtottak a mechanikus lap- vagy tekercsrugókhoz képest. A légrugózás egyik előnye az a extra kényelem, amelyet a rugó belsőjében lévő légnyomás megváltoztatása biztosít, ami megváltoztatja a rugó sebességét és ezáltal a menet minőségét. Bővebb leírásért és rendelésért nézzen be hozzánk az aruhaz.intermotor.hu weboldalra.

Vélemény, hozzászólás?