A sikeres marketing és az értékesítés kapcsolata

Sokan mondják azt, hogy egy marketing kampány 50 százaléka az ablakon kidobott pénz. Ha tudnánk azt, hogy melyik fele az, akkor nagyon egyszerűen megfelezhetnénk a költségeket, és maximálisan az eladásokra lehetne koncentrálni. Ha nem is tudjuk teljes mértékben lecsökkenteni a felesleges kiadásokat, egyre több lehetőségünk van annak szabályozására és optimalizálására.

A marketing és értékesítés CRM rendszer segítségével vált igazán eredményessé az utóbbi időkben, hiszen ez a rendszer lehetővé teszi számunkra azt, hogy az eladások tükrében optimalizálhassuk marketing kampányainkat. Lehetőségünk van vásárlókat értékelni, és megbecsülni az egyes marketing kampányok költségeit is, így a marketing és értékesítés a CRM rendszer segítségével ma már sokkal egyszerűbb és átláthatóbb, mint valaha. Így az Ikron által fejlesztett CRM rendszer is igen népszerű a magyar piacon.

A CRM rendszer lehetőséget ad arra is, hogy meghatározott számú levelet küldjünk ki a hírlevélre feliratkozók számára, valamint egy fontos eseményről értesítsük őket. Így biztos nem marad le senki az aktuális érdekességekről és akciókról sem.

A CRM rendszer segítségével átlátható módon tudunk információkat összegyűjteni, így teljesen egyértelművé válnak számunkra azok a tények, hogy egy-egy marketing kampány milyen eredményeket produkál. Ennek tudatában ki tudjuk szélesíteni a sikeres csatornákon futó kampányainkat, hogy még több eladást tudjunk generálni a cégünk számára. Eltárolhatunk a vevőkről és az ügyfelekről számos információt, így rengeteg lehetőségünk lesz arra, hogy elősegítsük a megfelelő értékesítést.

Amennyiben többet meg szeretne tudni a CRM rendszerekről és azok hatékonyságáról, akkor látogasson el az ikron.hu weboldalra, ahol áttekintheti a CRM rendszereket és a vállaltirányítási rendszereket is.

Vélemény, hozzászólás?