Miért éri meg a márkáknak adventi naptárt készíteni?

Az adventi naptár az egyik legkedveltebb karácsony előtti hagyomány. A 19. század óta a fogyasztók befektettek a decemberi visszaszámlálás kreatív módjába. De mára az adventi naptárak a hagyományos csokis csemegékből egy sokkal innovatívabb marketingeszközzé váltak. Ma már rengeteg lehetőség van a piacon, miniatűr termékek 25 hívogató ablak mögött; a sajttól és a gintől a parfümökig és gyertyákig.

Az egyik ágazat, amely két kézzel megragadta a lehetőséget, a szépségipar. A kozmetikai és bőrápoló adventi naptárak gyorsan kötelezővé váltak a szépségápolási márkák számára, ahol a verseny a népszerű márkáktól a luxusmárkákig terjed. A 2022-ben alternatív naptárakat kiadó cégek közé tartozik az ELEMIS, a Benefit, a Harrods, a Liberty London, a Dior és a Missoma. Az adventi naptárak egyedülálló lehetőséget kínálnak a márkáknak, hogy felkeltsék a figyelmet. A márkának egy naptár fizikai és vizuális emlékeztető december 1. és december 25. között minden nap, és ezek felhasználhatók az új termékek bemutatására, a kedvenc bestsellerek kiemelésére vagy a kínált áruk széles skálájának bemutatására. Egy új márka számára, amely csatlakozni szeretne a színtérhez, az adventi naptárak nagyszerű lehetőséget kínálnak a fogyasztóknak arra, hogy kis méretű tesztelő termékekkel kóstoljanak bele az egyes árukba, és megtalálják kedvenceiket.

Az újdonságokkal teli naptárak tökéletes módjai annak, hogy hírverést keltsünk, és beszélgetést kezdeményezzünk egy márka, termék vagy kollekció körül. Az emberek karácsony környékén szeretnek költeni, és mindig alkut keresnek. A naptár egy kidolgozott ablak mögé rejtve minden nap kínál egy kis ajándékot, ami azt az izgalmas, leleplező érzést kelti, mintha valaki YouTube-on bontogatna karácsonyi csomagokat.