A kisvállalkozás működtetésének egyik előnye, hogy lehetővé teszi számunkra, hogy adakozzunk a számunkra fontos ügyekre, és módokat találjunk arra, hogyan segítsünk közösséget építeni, és megmutassuk másoknak a jótékonysági adományozás előnyeit.
Visszaadni. Ez egyszerűen jó dolog. Elég egyszerűnek tűnik, talán túl egyszerűnek, de ha az Ön vállalkozása olyan helyen van, ahol értelmes módon vissza tud adni, akkor nagyon javasoljuk. A Cleveland Clinic adakozásról szóló tanulmánya meglepő egészségügyi előnyöket talált, amelyek közé tartozik az alacsonyabb vérnyomás, a depresszió, az alacsonyabb stressz, a megnövekedett önbecsülés és általában a nagyobb boldogság. Ki ne akarná mindezt? A Millenárisok alkotják a munkaerő legnagyobb nemzedékét, és 2025-re 73 millió főre nőnek az Egyesült Államokban. Ezzel a befolyással együtt járnak az elvárások és a vásárlóerő is, de hamarosan ráérünk. Ha be akarja vonzani (és megtartani) a csúcstehetségeket, érezniük kell, hogy nem csak egy üzletért dolgoznak. Tudni akarják, hogy pozitív társadalmi hatást fejtenek ki. Egy közelmúltban készült tanulmány szerint tíz millenárisból hat azt mondja, hogy „a céltudat része annak, amiért úgy döntöttek, hogy jelenlegi munkáltatójuknál dolgoznak”.
Az alkalmazottak tisztelik azokat a cégeket, amelyek pozitív változásokat próbálnak elérni. Jó érzéssel tölti el az alkalmazottakat, és fokozza érzelmi kötődésüket a munkáltatójukhoz. Tehát, ha jobb tehetségeket szeretne felvenni, akik boldogabbak, produktívabbak és tovább maradnak a cégnél, akkor szükség lehet egy adományozási stratégiára. Mielőtt vásárol, elolvassa a véleményeket? Tudjuk, hogy igen. Tehát a jó hírnév az üzleti életben ugyanúgy működik. Az emberek „jó” cégekkel akarnak üzletet kötni. A márkája csak annyira jó, amennyire az emberek látják. A jótékonysági adományozás egy egyszerű módja annak, hogy tudassa a világgal, hogy mi érdekli Önt.