Készen áll a fogyasztói márkaépítést megzavaró trendek felfedezésére? Mielőtt belevágnánk, egy dolog legyen világos: a márkaépítés fontosabb, mint valaha, biztosítva, hogy Ön kitűnjön, és megőrizze a fogyasztók figyelmét ezen a rendkívül versengő piacon.
Minden év új kihívásokat hoz, amelyek hatással lehetnek arra, hogyan célozzuk meg a fogyasztókat, és hogyan foglalkozunk velük. A sikerhez elengedhetetlen a márkaépítést formáló trendek megértése. Íme, mire kell figyelni 2022-ben. A fogyasztók az elmúlt néhány évben annyi mindent átéltek (pl. világjárvány, polgári zavargások, éghajlatváltozás, sokféleség, befogadás és még sok más), ami fogyasztói aktivizmust váltott ki, ami arra késztette a fogyasztókat, hogy többet akarjanak és többet várjanak el az általuk támogatott márkáktól. A márkák pedig változtatásokat hajtottak végre ennek az aktivizmusnak a kezelésére. A Hasbro elvette a „Mr.” kifejezést a Potato Headtől, hogy népszerű játékvonalát nemi szempontból semlegessé tegye. Jerry néni és Ben bácsi a rasszista sztereotípiák kezelése érdekében márkaváltáson mennek keresztül. A Ben & Jerry’s véget vetett a fagylalt értékesítésének a Megszállt Palesztin Területen (OPT), mivel ez nem volt összhangban az alapértékekkel. Az Airbnb több mint 1 millió dollárt gyűjtött a menekültek javára, és ingyenes szállást biztosított több mint 20 ezer menekültnek Afganisztánból.
Miközben a márkák kitalálják, hogyan tehetik jobbá a világot, számos okot érdemes megfontolni; fenntartható és környezetbarát termékek, klímaváltozás, nemek közötti egyenlőtlenség, a biológiai sokféleség megmentése az erdősítésben. A fogyasztókkal való hiteles kapcsolatteremtéshez a márkáknak összehangolt elkötelezettséget kell vállalniuk ezen ügyek mellett egész évben, szemben az egyszeri akciókkal.