Miket fogyasszunk, ha szép és egészséges hajat szeretnénk?

Ha az egészséges hajat emlegetjük, akkor sokaknak rögtön az jut eszébe, hogy milyen hajpakolásokat, hajvég ápolókat alkalmazzon, ám az is nagyon fontos, hogy hogyan étkezzünk és milyen élelmiszereket fogyasztunk.

Az igazán szerencsésnek mondhatja magát, akinek semmilyen odafigyelés nélkül is nagyon szép és egészséges tincsei vannak. Sajnos ezt nem mondhatja el mindenki magáról. Akiknek vékonyabb szálú, problémásabb hajszerkezete van az hiába tesz rá mindenféle csodaszert az sem fog neki segíteni, ha csak belsőleg nem változtat. Ugyanis egy helyes étrenddel nagyon sok változást érhetünk el a hajunkat illetően, vagyis sokkal egészségesebbé varázsolhatjuk. Azok akik, finom vékonyszálú hajjal rendelkeznek, azok jobb ha elfogadják, ugyanis nekik sosem lesz vastag szálú hajuk, ám ettől eltekintve még lehet szép és ápolt. Mi most mutatunk pár ételt melyek nagyban kihathatnak a hajunk állapotára. A lazac az a halfajta, amely szinte verhetetlen, ha a szépségápolásról van szó. Amely annak köszönhető, hogy nagyon gazdag Omega 3-zsírsavban.

Ez a magas minőségű fehérje forrás, amelyen kívül megtalálható még benne B12-vitamin is. Továbbá nagyon ajánlottak még a sötét leves zöldségek, mint pl. spenót, brokkoli, melyek nagyon magas A és C-vitamin forrással rendelkeznek. Továbbá meg kell még említeni a hüvelyeseket, bab, lencse, stb. Nagyon magas a fehérje tartalmuk, de ez mellett magas a vas, cink, biotin tartalmuk is. Ezek pedig nagyban hozzájárulnak a haj növekedéséhez. Amennyiben ragyogóan fényes hajat szeretnénk akkor elengedhetetlen a csonthéjasok, vagyis a diófélék fogyasztása. Ráadásul nagyon fontos megemlíteni, hogy a brazil dió egyike a természetes szelén forrásnak.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*