Tupperware edényekről minden, melyet eddig nem tudtál

A történet 1946-ben kezdődött Amerikában. Earl Tupper kifejlesztett egy különleges alapanyagot és ebből készült el az első Csodatál, amely teljesen csepp és légmentesen zárt. Ez az edény mindmáig kapható.

Mára már több mint 130 országban van jelen ez a termék és nagysikernek örvend a háziasszonyok körében. A Tupperware vállalat munkavállalóinak a száma meghaladja az 1.500.000-et. A Tupperwear edények forgalmazása legfőképpen tanácsadók által történt, ez a mai napig sem változott. 1960-ban kezdték el Európában forgalmazni, és mára szinte minden háziasszony ismeri a márkát. A Tupperwear termék tanácsadónak lenni kiváltság volt, és a munkához egy elegáns dress code dukált. Kötelező eleme volt a szoknya, harisnya és a kesztyű, minden, ami a nőiesség legfőbb szimbóluma. 1950-ben ez a vállalat volt az, mely felkínálta az első független munkalehetőséget a nők számára. Abban az időben létrejöttek, az úgynevezett partik, ma is megszervezésre kerülnek.

Az egyik igazán nagy kampányfogás az ,,carrot calling” volt, melyet az ilyen partik megszervezése alkalmával alkalmazták. Nem másról volt szó, mint, hogy egy frissen tartó edénybe elhelyeztek egy répát és a következő parti megszervezésig (1 hónap múlva) leellenőrizték a répa állapotát, amely semmit sem változott. Igazán kiváló marketingfogás volt hiszen, aki kíváncsi volt, hogy mi történik vele az egy újabb partira látogatott el. Ma is az egyik legnépszerűbb termékek közé sorolhatóak a frissen tartó dobozok, a kelesztőtál és a kompakt pékinas. A minőség mellett a nem mindennapi formatervezéssel hívja fel magára a figyelmet. A mai napig Európa és Ázsia szerte díjakat zsebelnek be a minőség és a formatervezésért követően. A termékekre 30 év garanciát vállal, rendeltetésszerű használat mellet.

Vélemény, hozzászólás?