Hogyan tudod kihasználni a pénzügyi válságból származó lehetőségeket?

Azt harsogja a média, a politikusok és az összes „megbízható” elemző, hogy pénzügyi válság van!

  • Szerintem annak az embernek van válság, aki ezt el is hiszi és bedől a média által terjesztett manipulatív hírnek!
  • Szerintem egy óriási lehetőség kellős közepén vagyunk!

Gondolj bele, hogy az 1930-as években nem csak tönkre mentek az emberek, és kiugrottak a New York-i felhőkarcolók ablakából, hanem éppen akkor, nagyon sokan óriási vagyonokat halmoztak fel. Ugye Te sem hiszed, hogy a pénz eltűnik a gazdaságból?

Oké, de akkor hová vándorol a pénz?

  • A pénz azokhoz vándorol, akik tudják kezelni és tudnak bánni vele!
  • Akik kreatívak és van ötletük hogyan tudnak több és hasznos szolgáltatást és értéket adni a vevőiknek.

Mivel ez a bizonyos pénz a potenciális vevőknél van, s velük együtt jön át hozzád, azoktól, akik nem tudják úgy kiszolgálni a vevőt, ahogyan azt ő elvárja a pénzéért cserébe.

Azt olvashatjuk a negatív és pesszimista médiumokban, hogy

  • „Kormányok bajban vannak!”
  • „Nagy cégek és bankok komoly likviditási gondokkal küszködnek!”

Biztos feltetted már a kérdést? Ezek alapján MI VÁRHATÓ?

  • Csődök. Ennek a szónak csak a köznépi jelentésben van rossz íze, az üzleti valóságban inkább egy biztos menekülést jelent az adott cégnek a hitelezőktől…
  • ELBOCSÁTÁSOK – tömegesen! S Téged most ez kell, hogy érdekeljen és az, hogy cégvezetőként, hogyan tudsz ebből hasznot húzni?

A nagyvállalatok racionalizálási, azaz leépítési döntései nyomán tömegével fognak a munkaerőpiacon megjelenni szuperül képzett, dolgozni nagyon akaró (mivel nyakig el vannak adósodva a felvett személyi hiteleik nyomán) munkavállalók.

Kik fognak nyerni ezen a válságon? Kikhez áramlik a pénz keresvén a biztonságot? Kik alapozzák meg a nagy vagyont a következő időszakban?

Azok a cégek és vállalkozók, akik magukhoz tudják vonzani a vevőket, s velük együtt a pénzt!

Mi jellemzi ezeket a vállalkozókat és vállalkozásokat?

Válság ide vagy oda tudatos marketing stratégiával és a vevőik igényeit magasan kielégíteni képes munkatársi csapattal rendelkeznek.

Magadra ismertél? Terád és cégedre is jellemző a fenti 2 állítás?

  • Amennyiben igen, gratulálok Neked. Te már nyertese vagy ennek a másoknak sok vesztéséggel járó pénzügyi krízisnek.
  • Amennyiben még nem teljesen igazak Rád a fenti állítások, akkor sem kell még „kiugranod” a felhőkarcoló ablakából, itt az idő, hogy változtass!

Vélemény, hozzászólás?