Egy erőteljes egyedi értékesítési ajánlat (USP) kidolgozásával a márka a tömeg fölé kerülhet. Az USP erős első benyomást tesz az ügyfelekre, megkönnyítve számukra a márka előnyben részesítését a versenytársakhoz képest. Nézzük meg, mi az USP, hogyan lehet létrehozni egyet, stb.
Egy egyedi értékesítési ajánlat egyedi értékesítési pontnak nevezhető, de gyakrabban USP-nek. Az USP az egyetlen dolog, ami egyedivé, jobbá és megkülönböztetővé teszi márkáját, hogy kiemelkedjen a versenytársak közül. A legjobb módja annak, hogy az USP -ről gondolkodjon, ha az ügyfél szemszögéből nézi: „Miért válasszam ezt a céget a versenytársak helyett?” Szedje össze az információkat. Mielőtt elkezdené fejleszteni USP-jét, gyűjtsön össze minden fontos információt a célközönségről. Versenyképes elemzés – Végezze el, hogy lássa, mivel áll szemben. Meglévő ügyfelek profilja – Fedezze fel, hogy megértse az igényeiket és szükségleteiket. Határozza meg célközönségét és vásárlói kategóriáját – Tudnia kell, hogy kit céloz meg. Az ajánlat értékének azonosítása – Fontos, hogy ismerje a márka egyedi értékét.
Adatok összeállítása. – Fogja össze az összegyűjtött információkat, elemezze őket, és kezdje meg a lenyűgöző USP azonosítását. Sorolja fel mindazt, amit a versenytársai jól csinálnak. Sorolja fel mindazt, amit ön jól csinál. Sorolja fel, mit akarnak ügyfelei. Kezdje összehasonlítani legegyedibb nézőpontjait közönsége igényeivel. Vannak-e olyan igények, amelyeket nem teljesített? Van valami, amit megad, amit a versenytársai nem tudnak könnyen másolni vagy reprodukálni? Végül vegye elő mindazt, amit az első lépésben összeállított és elemzett, hogy egyetlen mondatban szedje össze USP-jét. Ahogy mindenki egyedi és más, a márkája is az, ezért egy egyedi mondatot kell létrehoznia.