Még a munkahelyén is van személyes márkája. Mit mondanak rólunk az emberek, ha éppen nem vagyunk bent a teremben? Megadja a megfelelő hangulatot kollégáinak, és közvetíti a kívánt márkát a munkahelyén?
Ahhoz, hogy vállalatában vagy iparában tiszteljék, nagyon tisztában kell lennie azzal, hogy milyen egyedi értéket nyújt, és hogyan lehet ezt összekapcsolni a vállalat küldetésével. A legtöbb embernek nincs olyan egyértelmű jele, ami megkülönbözteti őket másoktól. Ez az oka annak, hogy nem kapják meg azokat az állásokat vagy előléptetéseket, amelyekre vágynak. A márkának hitelesnek kell lennie az Ön számára, ezért vegye észre érzelmeit bizonyos feladatok és tevékenységek végrehajtása során. Ha valami iránt szenvedéllyel érdeklődik, akkor annak a személyes márka részévé kell válnia. Töltsön el egy kis időt azzal, hogy elgondolkodik azon, hogy miben különbözik társaitól – erősségeitől, szenvedélyeitől és céljaitól. Mit akar, mások hogyan lássák önt?
Érdemes felírnia 3-5 olyan dolgot, amelyet másoknak látnia kell, amikor önnel kommunikálnak, majd felkérni egy közeli barátot vagy megbízható kollégát is erre. Hasonlóak a válaszok? Ha igen, akkor jól sikerült. Ha nem, akkor van egy kis munkája a saját márkája terén. Fontos megértenie, hogy mások hogyan látják Önt, mivel ez lehetővé teszi, hogy elkezdje a megfelelő üzeneteket küldeni közönségének. A személyes márka megléte pedig feltétlenül szükséges a vezetői pozíciókhoz, és lehetővé teszi, hogy nagyobb hatást érjen el. Minden, amit tesz vagy közzé tesz a közösségi médiában, végül hozzájárul személyes márkájához. Ha tisztában van személyes márkájával, győződjön meg arról, hogy az öltözködés, az e-mailek, a testbeszéd stb. összhangban vannak-e márkaüzenetével. Az olyan platformok, mint a WordPress, minden eddiginél könnyebben népszerűsíthetik a célközönség előtt.