A keresőmotor-optimalizálás első lépése annak meghatározása, hogy valójában mire optimalizál. Ez azt jelenti, hogy azonosítja azokat a kifejezéseket, más néven kulcsszavakat, amelyeket az emberek keresnek, és amelyekre azt szeretné, hogy webhelye rangsoroljon olyan keresőmotorokban, mint a Google.
Seo optimalizálás alacsony áron vár minden kedves érdeklődőt a mokeropt.hu weboldalon, ezért itt a helye nálunk, ha ön is szeretne seo optimalizálást igényelni. Számos kulcsfontosságú tényezőt kell figyelembe venni a webhelyén megcélozni kívánt kulcsszavak meghatározásakor: keresési mennyiség – az első szempont, amelyet figyelembe kell venni, hogy valójában hány ember keres egy adott kulcsszót. Minél többen keresnek egy kulcsszót, annál nagyobb a potenciális közönség, amelyet elérni tud velük. Ezzel szemben, ha senki sem keres kulcsszót, nincs elérhető közönség, amely a keresés révén megtalálja a tartalmát. Relevancia – Lehet, hogy egy kifejezést gyakran keresnek, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy releváns lenne. A kulcsszó relevanciája, vagy a webhely tartalma és a felhasználó keresési lekérdezése közötti kapcsolat kulcsfontosságú rangsorolási jel.
Verseny – A nagyobb keresési mennyiségű kulcsszavak jelentős forgalmat generálhatnak, de a verseny a keresőmotor eredményoldalain a prémium pozíciókért intenzív lehet. Először meg kell értenie, kik a leendő vásárlói, és valószínűleg mit keresnek. Innentől meg kell értenie: milyen típusú dolgok érdeklik őket? Milyen problémáik vannak? Milyen nyelven írják le a dolgokat, az általuk használt eszközöket stb.? Kitől vásárolnak még stb.? Ha azt szeretné, hogy ezeket megválaszoljuk ön helyett és segítsünk a keresőoptimalizálásban vegye fel velünk a kapcsolatot még ma a mokeropt.hu weboldalon.