Hogyan kezeljük a diákalkalmazottak ütemezésének egyedi kihívásait?

A főiskoláknak nagy az alkalmazotti bázisa, nagy része hallgatókból áll. Ez nem meglepő. Jó oka van arra, hogy ilyen sok diákot alkalmazzon. A főiskoláknak szükségük van dolgozókra a kampusz nagyon különböző részlegeiben és területein, beleértve a karbantartást, a könyvtárat, a hallgatói központokat, a kollégiumokat, az étkeztetést, a kiskereskedelmet, a biztonságot és egyebeket.

A diákalkalmazottak nagyszerű módjai annak, hogy pótolják ezeket a foglalkoztatási hiányosságokat. Ez azt is segíti, hogy a főiskolák megfeleljenek a munka-tanulmányi követelményeknek, és több lehetőséget biztosítsanak a hallgatóknak. Ám ezek a hallgatói alkalmazottak, a részmunkaidő és a munka-tanulmány keverékében élnek, saját egyedi kihívásokkal szembesülnek, amelyekkel a felsőoktatáson kívül egyetlen más iparágnak sem kell megküzdenie. Több kihívással kell megküzdeniük az ütemezési vezetőknek, amikor a legtöbb alkalmazottjuk diák: Ismétlődő és gyors munkavállalói fluktuáció. Minden félévben van munkavállalói fluktuáció. A hallgatók kikerülnek a főiskoláról, vagy van, akinek olyan órarendje van, amely nem teszi lehetővé, hogy ugyanazt az órát dolgozzák le, mint korábban.

Minden szemeszter elején nincs sok ideje az új alkalmazottak betanítására. Más vállalkozások megpróbálják enyhíteni ezeket a problémákat. A foglalkoztatás nem a fő prioritás. Mivel ők diákok, nem a munkájuk az elsődleges, hanem az oktatásuk. Nagyon sokat verseng a figyelmükért az órai munka, a sport, az előadóművészet és a társasági élet között. Mindezek fontos részét képezik a főiskolai tapasztalatoknak, amelyekért a hallgatók fizetnek, és nem hagyhatók figyelmen kívül. Változások is jöhetnek az utolsó pillanatban a menetrendben. A tanulócsoportok, a városon kívüli játékok vagy a nagyon szükséges vizsgákra való felkészülési idő gyakran az oka annak, hogy a hallgatói alkalmazottak éjszakai szabadságot vagy műszakváltást kérnek.

Vélemény, hozzászólás?