Becslések szerint 2023-ra 4,3 milliárd ember fog e-mailt használni – a világ lakosságának fele. Az e-mailes hírlevelek számos előnnyel járnak a kisvállalkozások és a tartalommarketingesek számára. Az olvasókkal való következetes interakcióval a márkák bizalmat, elismerést és értékesítést biztosíthatnak.
Hírlevél küldés elérhető az awh.hu weboldalon, tehát nézzen be hozzánk és tudjon meg minden hírlevél szolgáltatásainkról. Ha nem hozza ki a legtöbbet az e-mailes hírlevelekből, felmerülhet a kérdés, hogy megérik-e az időt és az erőfeszítést. De mivel olyan sokan keresik a beérkező leveleket minden nap, az e-mail marketing nem az a feladat, amit a háttérbe kell szorítani. A trükk az, hogy azonosítsa a lehetséges előnyöket, és tegyen lépéseket azok megvalósítása érdekében. Az e-mail lista felépítése a legjobb módja annak, hogy minőségi leadeket generáljon vállalkozása számára. Amikor a közönség ezt választja, kinyilvánítja érdeklődését az Ön által kínált termékek iránt. A minőségi CRM-eszköz segítségével jobban kezelheti közönségét, és több értékesítést generálhat az e-mailes marketing révén. Az ügyfeleknek általában többször kell bemutatniuk egy terméket vagy szolgáltatást a vásárlás előtt. A hírlevél küldés az útja, hogy újra és újra a potenciális ügyfelek elé kerüljön.
A túl sok hírlevél miatt az előfizetők kényszert érezhetnek, ami leiratkozáshoz vezethet. A túl kevés azonban azt jelenti, hogy ingyenes tartalmat állít elő befektetés megtérülése nélkül. Vegyük fontolóra a 70/30-as szabályt – többnyire hasznos tartalmat biztosítunk, amely megszólítja a közönséget, és a hirdetés olyan oldalát adjuk, amely az Ön termékeit és szolgáltatásait népszerűsíti. Ha a közönség értéket kap hírleveléből, nem fogja kétségbe vonni, ha megosztja márkakínálatát, értékeit és jövőképét. Valójában ez csak nagyobb vonzerőt hoz létre, és segít felfedezni valódi támogatóit. További részletekért nézzen be az awh.hu weboldalra.