Mi a közös a legsikeresebb magyar vállalatokban, bankokban, telekommunikációs cégekben a sikeren kívül? Nem kell megijedni, nem lesz szükség törtekkel való számolásra, a válasz egyszerű: a díjnyertes ügyfélszolgálat.
Ha tüzetesebben megvizsgáljuk ezen vállalatokat, egyértelműen látszik elkötelezettségük a kiváló ügyfélkiszolgálásért. Nem csupán piacképes szolgáltatásokat nyújtanak ügyfeleiknek, hanem igyekeznek egyedi ügyfélkezelésükkel is elragadtatni vásárlóikat. Természetesen mindezen törekvések kiegészülnek a folyamatos mérésekkel és fejlesztésekkel, ezzel is növelve ügyfeleik lojalitását.
Immár harmadik alkalommal a ClientFirst Consulting Kft.-é volt az a megtiszteltetés, hogy a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program résztvevői között kihirdethette a legjobbakat. Ezen az üzleti megmérettetésen a hazai üzleti élet kiválóságai vették fel a kesztyűt a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj elnyeréséért. Ezen cégek nem csupán a verseny ideje alatt fektettek kiemelt hangsúlyt a minőségi ügyfélkezelésükre, hanem igyekeznek egész évben magas színvonalon kiszolgálni ügyfeleiket. Számukra a hétköznapi profizmus nem csupán a nagy szavak tárházába tartozik, hanem a mindennapi munkájuk része.
A magas színvonalú kiszolgálást természetesen az ügyfelek elégedettsége kíséri, ami bármelyik üzleti vállalkozás sikerének egyik legfontosabb alappillére.
Magyarország ebből a szempontból természetesen lemarad olyan országoktól, mint Ausztria vagy Hollandia, ahol a kiszolgálás a legmagasabb szinten történik, és még van hová fejlődnie, de vannak olyan vállalkozások Magyarországon is, amelyek ebben a kérdésben is példaképül szolgálhatnak a többi vállalkozás számára.