MOKEROPT Zrt. keresőmarketing a kis- és közepes vállalkozásoknak!

A SEM, vagy a keresőmarketing, fizetett stratégiák használatával jár a keresés láthatóságának növelése céljából. A múltban a keresőmotor marketing egy olyan kifejezés volt, amelyet mind a keresőmotor optimalizálása (SEO), mind a fizetett keresés leírására használtak. De most szinte mindig csak a fizetett keresési marketingre utal.

MOKEROPT Zrt. keresőmarketing elérhető a mokeropt.hu weboldalon ezért garantáltan nem fog csalódni ha ide kattint, hiszen hozzáértő csapattal, szuper szolgáltatásokkal és kedvező árakkal várunk mindenkit.  A SEM esetén a cégek fizetnek azért, hogy a hirdetések keresési eredményekként jelenjenek meg a keresőmotorok eredményoldalán (SERP). Kiválasztott kulcsszavakat célzunk meg ilyenkor úgy, hogy amikor a felhasználó ezeket a kifejezéseket keresi, lássák a cég hirdetését. A fizetett keresési hirdetések szinte bármilyen keresési eredményoldalon megtalálhatók. Ezek a fizetett elhelyezések általában az oldal tetején és alján találhatók. Ezek tartalmaznak egy „Hirdetés” jelölést kapnak, amely tudatja a felhasználókkal, hogy ez egy fizetett tartalom. Egyes fizetett keresési hirdetések termékekként is megjelenhetnek egy kiemelt oldalon.

A keresési marketing egy olyan művelet, amely utal minden olyan taktikára, amelyet a márka keresési láthatóságának növelésére vagy a márka gyakoribb megjelenésére használnak a keresőmotorokban. Tartalmazhat fizetett SEM stratégiát, organikus SEO stratégiát vagy mindkettőt. A keresőmotor optimalizálása, vagy a SEO olyan taktikát használ, amely javítja a keresés organikus láthatóságát. A SEM taktikáktól eltérően, amelyek fizetnek a SERP-ken való elhelyezésért, a SEO célja a keresőmotorok vonzása és kiemelkedő organikus keresési elhelyezések keresése. Az organikus keresési eredményeknél nem szerepel a „hirdetés” megjelölés. Bővebben ezekről a kifejezésekről a mokeropt.hu-n olvashat.

Vélemény, hozzászólás?