Termékfotózás – A marketing alapköve

Manapság, amikor az online kereskedelem virágzik, nagy a verseny, így aki nem tudja tartani a lépést a konkurenciával, az nagyon hamar kihullik. A sikeres marketing nem csak a jól megírt szöveg által valósul meg, sőt ez önmagában nagyon kevés. Képek nélkül sokkal kevésbé lesz eredményes a marketing.

Termékfotózás – Ma már az okostelefonokkal egész jó képeket lehet csinálni, így adja magát a helyzet, hogy okostelefonnal készüljenek a termékfotók. Viszont, ha ezeket a képeket egy profi fotós termékfotóival összehasonlítjuk, akkor nagyon hamar látni fogjuk a különbséget. Mai modern világunk vizuális alapokra épül, ez tagadhatatlan, hisz elég csak az Instagramra vagy a Pinterestre gondolni, azonban ez nem azt jelenti, hogy az önjelölt fotósok, akik ezekre az appokra rendszeresen készítenek képeket, marketing fotósként is megállnák a helyüket. Egy webáruház nem létezhet termék fotók nélkül. Pontosabban létezhet, viszont nem kell csodálkozni, ha a potenciális vásárlók bizalmatlanok lesznek a webáruházzal szemben. A képek odavonzzák a tekintetet, sőt érzelmeket váltanak ki. Például egy ételről készült profi hatására az embernek megkordul a gyomra, legalábbis összefut a nyál a szájában.

A képek fontos szerepet játszanak a keresőoptimalizálásban is, ugyanis a keresőben kedvezőbb helyezést ér el a webáruház. Arról már nem is beszélve, hogy így a látogatószám is növekedni fog. Tehát a képeknek komoly szerepük van a marketingben, különösen az igazán jó, egyedi képeknek. Kit érdemes megbízni a munkával? Ha valakit ajánlhatunk, akkor az nem más, mint Őzse Attila, akiről és akinek képeiről a megrendelők valóságos dicshimnuszokat zengenek. Ha szeretne megbizonyosodni profizmusáról, akkor látogasson el a fotós online platformjára, az ozseattila.com weboldalra, ahol referencia fotókat is megtekinthet!

Vélemény, hozzászólás?