Hogyan kell reagálni az ügyfelek visszajelzéseire és növelni ezzel az értékesítést 18% -kal?

Bakó Krisztián (Kreatív Inas marketing ügynökség tulajdonosa) statisztikai kutatásai alapján a felhasználói vélemények 18% -kal növelik az eladásokat. Egy másik tanulmány szerint a webhely potenciális vásárlóinak visszajelzései a vélemények elolvasása után a következőkre vezetnek:

  • A konverzió 58% -kal nő;
  • A profit 62% -kal növekszik minden egyes vásárlástól.
  • A megrendelések mennyiségének 4% -os növekedése (nem minden szegmens esetében).

Képzelje el, milyen eredményeket lehet elérni, ha helyesen kommunikál az ügyfelekkel a vállalat nevében? Találjuk ki együtt.

1. Ki ad visszajelzést, és mi az üzleti előny?

Ha egy felhasználó véleményt írt a vállalkozásáról, akkor több következtetést vonhat le:

  • az ügyfél látni akarja;
  • az ügyfél válaszokat akar.

Ha az értékelés negatív, azonnal foglalkoznia kell a helyzettel. Ha a visszajelzés semleges, az ügyfél visszajelzést vár a vállalattól.

Minden áttekintés hasznos a vállalkozás számára, így a szervezetek motiválják az ügyfeleket megjegyzések és márkaemlítések megírására.

Partnerségi szempontból ez előnyös az ügyfelek számára, de marketing szempontból nem mindig hatékony. Fontolja meg az ügyfelek motiválásának lehetőségeit.

2. Kedvezményes ajánlat

Ahhoz, hogy kihasználhassa az árengedményt, be kell tartania a szabályokat: a lehető legátláthatóbban keressük meg a közösséget, közöljük a kedvezmény feltételeit és a felhasználó cselekvéseit. Az alapelvek két igazságon alapulnak: egyrészt mindannyian szeretjük az ajándékokat, másrészt pedig senki sem fog semmit ingyen megtenni. Nagyon kevés ügyfél ad visszajelzést az együttműködésről. Amennyiben az ügyfelek motiválása rendben van, akkor működik.

3. Ajándék ajánlat

Nem a közvetlen értékesítés növekedéséről van szó, hanem a felhasználók motiválásáról és a szóbeszéd elindításáról. Természetesen szeretnék ajándékot kapni, főleg, hogy ez nem lehetséges kedvezmény, hanem valóságos dolog. Meg kell kérni a vevőt, hogy adjon visszajelzést az ajándékról, ez egy működő technika. Ezek a felajánlások határozottan nem kedveznek az ismételt vásárlásoknak, de segítenek felfújni és vonzani a fogyasztókat (különösen, ha az ajándék nem egy általános sablonos dolog)

Megállapítások

  1. A vélemények az ügyfelek 83% -ában befolyásolják a döntéshozatalt, csakúgy, mint a barátok ajánlásai.
  2. A márkába vetett bizalom szintje a vállalkozás hírnevétől függ, és 25% -kal növeli az eladásokat.
  3. Nem árt motiválni az ügyfeleket vélemények írására.

A vélemények minden vállalkozás szerves részét képezik, a szervezetek minősítései közvetlenül befolyásolják a termék vagy szolgáltatás vásárlására vonatkozó döntést. Ezért aktívan ösztönöznie kell ügyfeleit arra, hogy véleményeket írjanak a vállalkozásáról. Minden vállalkozásnak megvan a maga hírneve az interneten, amelyet az ügyfelek véleménye alakít ki.

Bakó Krisztián marketing
Bakó Krisztián marketing

A cikk célja a szervezetek és a vállalkozások tulajdonosainak tájékoztatása. Az alábbi példák adatai az Internet nyilvános domainjéből származnak.

A keresők első oldalai a vállalat arcát jelentik. Az emberek 94% -a a keresési eredmény első 10 pozíciójából származó információk alapján alakítja ki a vállalkozásról alkotott benyomását. Javasoljuk, hogy minden véleményre válaszoljon a vállalkozás nevében, és ne hagyja válasz nélkül az ügyfeleket, be kell mutatnia támogatását és visszajelzését.

Információkat gyűjtöttünk a felülvizsgálatok hatásáról speciális forrásokból és a médiából. Ha kétségei vannak a bizonyítékok felhasználásával kapcsolatban marketing- vagy hírnevezési stratégiájában, ez a cikk segít eloszlatni kétségeit.

A felhasználók nemcsak véleményeket és megjegyzéseket tanulmányoznak, hanem vásárlási döntéseket is hoznak!

  • A fogyasztók 95% -a megvizsgálja az interneten található megjegyzéseket vásárlás előtt;
  • A fogyasztók 92% -a von le következtetéseket a termék és az azt árusító üzlet minőségével kapcsolatos vélemények alapján;
  • Az ügyfelek 73% -a addig nem vásárol, amíg el nem olvassa a megjegyzéseket és véleményeket.

Válasz az 1. pozitív visszajelzésre

Kedves Krisztián.

Kérem, fogadja őszinte hálánkat az ilyen kedves és meleg szavakért. Nagyon-nagyon hálásak vagyunk Önnek! Visszajelzését azonnal továbbítjuk a csapatnak. Reméljük, hogy újra találkozunk! Ígérjük, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokkal kívánunk örömet szerezni. Üdvözlettel, Kreatív Inas marketing ügynökség

Válasz a pozitív visszajelzésre 2. példa

Jó napot Krisztián!
Köszönjük, hogy szánt időt arra, hogy értékeljen minket és véleményt írjon. Nagy öröm az egész csapat számára, hogy elégedett volt a marketing szolgáltatásunkkal, és hogy nagyra értékelte szolgáltatásunkat. Ígérjük, hogy továbbra is hozzájárulunk vállalkozása jelenlétéhez és átalakulásához. Alig várjuk, hogy újra találkozhassunk!

Tisztelettel: Kreatív Inas marketing ügynökség

Válasz a pozitív visszajelzésre 3. példa

Szia Krisztián!
Köszönjük szépen, hogy a Kreatív Inast választottad. Nagyon örülünk, hogy elégedett a marketing szolgáltatások minőségével, és nagyra értékeled a szolgáltatás szintjét. Mindig számíthatsz tapasztalatainkra és szakmaiságunkra.

Válasz a pozitív visszacsatolási példára 4

Jó napot Krisztián! Köszönjük a visszajelzést.
Örülök, hogy megtalálta bennünk számításait. Örömmel látjuk újra!

Üdvözlettel: Kreatív Inas marketing ügynökség

Válasz az 5. pozitív visszajelzésre

Szia Krisztián. Köszönöm szépen a csodálatos visszajelzéseket és a munkánk iránti figyelmét.
Nagyon értékeljük, hogy olyan érzékeny ügyfeleink vannak, mint Ön. Minden bizonnyal átadjuk kedves szavait csapatunknak is! Üdvözlet, Kreatív Inas marketing ügynökség

Válasz a pozitív visszacsatolási példára 6

Szia. Kérjük, fogadd őszinte hálánkat a csodálatos visszajelzésekért, a figyelmességed megérintett minket.
Örülünk, hogy ilyen kedves ügyfeleink vannak, mint pl; Te. A legmagasabb minőségi előírások szerint dolgozunk, és a marketing technikai hátterünk teljes arzenáljának legjobb szolgáltatásait kínáljuk! Mindig örülünk, amikor találkoztunk!

Üdvözlet, Kreatív Inas marketing ügynökség

Válasz a pozitív visszacsatolási példára 7

Jó napot Krisztián! Nagyon köszönöm csodálatos véleményét.
Örülök, hogy megtalálta számítását az online marketinggel foglalkozó vállalkozásunkban. Üdvözlettel, a stúdió adminisztrációja.

A fent felsorolt válasz üzenetek igen hasznosak, ezért minden esetben javasoljuk, hogy a legnagyobb kedvességgel és tisztelettel reagáljon a véleményekre.

Tisztelettel: Bakó Krisztián: Social media specialista

Vélemény, hozzászólás?